Provozovatel eshopu KOŘENÍ-KORUNA
Spice&Cook s.r.o.
Hájov 75 Příbor 74258
IČ: 09891854
DIČ: CZ09891854
Tel: 737 080 780
Email: info@koreni-koruna.cz
Číslo účtu: 2701932889/2010 FIO banka
|
|
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") obchodní společnosti Spice&Cook s.r.o., se sídlem Hájov 75, Příbor 742 58, identifikační číslo 09891854, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.koreni-koruna.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Výběr zboží
- V našem internetovém obchodě www.koreni-koruna.cz naleznete kompletní sortiment firmy Spice&Cook s.r.o. Zboží je rozděleno do různých kategorií podle druhu výrobku. U každého výrobku naleznete detail a popis s fotografií s možností zvětšeného náhledu.
Objednání zboží
- Po dokončeném výběru produktů, vložte zboží do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte Vaší přesnou adresu a způsob úhrady a doručení, poté stačí pouze objednávku potvrdit. Tyto údaje jsou potřebné k včasnému vyřízení Vaší objednávky. Tyto údaje jsou zpracovány pouze v rámci internetového obchodu www.koreni-koruna.cz a nebudou nikdy poskytnuty třetím osobám.
- Kupující má právo na stornování objednávky před jejím potvrzením. Po potvrzení se objednávka stává závaznou pro obě strany (jak pro kupujícího, tak pro prodávajícího). Po potvrzení objednávky vzniká mezi kupujícím a prodávajícím kupní smlouva. Po potvrzení objednávky Vám bude zaslán email o potvrzení objednávky (potvrzení bude zasláno na Vámi uvedenou emailovou adresu ve formuláři u objednávky). V den expedice obdržíte email ohledně odeslání zboží. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti budeme Vás kontaktovat buď mailem nebo telefonicky (na Vámi uvedené telefonní číslo u objednávky).
Dodací podmínky
- Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším termínu. Prodávající si vyhrazuje právo na expedici zboží do 2-5 pracovních dnů dle dostupnosti Vámi vybraného zboží. Pokud je Vámi vybrané zboží skladem, expedujeme zboží obvykle na druhý den od objednávky.
- Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na Vaší adresu, kterou uvedete v objednávce.
- Dodání zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží účtujeme dle sazebníku, který Vám bude automaticky připočten k objednávce. Sazebník dopravy naleznete v sekci DOPRAVA A PLATBA. Veškeré náklady na dopravu hradí kupující.
- Zákazník je povinen vždy zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsahu zásilky při převzetí balíku od dopravce, za přítomnosti doručovatele nebo při vyzvednutí na provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledaná závada (obsah dodávky není kompletní nebo je balík poškozen vinou dopravy atd.) kupující nesmí zásilku převzít a reklamuje jí přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s poškozeným protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě nám prosím ihned ohlaste a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží během přepravy, chybějící zboží v zásilce apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a reklamace budou zamítnuty. U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod na použití výrobku v českém jazyce, který je kupující povinen před prvním použitím zakoupeného výrobku prostudovat. V našem případě nahrazuje daňový doklad záruční list. Pokud bude některý z těchto dokladů chybět, neprodleně se nám ozvěte telefonicky nebo emailem.
Podle Občanského zákoníku je každá objednávka závazná. Odesláním objednávky jste souhlasili s převzetím a zaplacením zboží. Pokud o uvedené zboží již nemáte zájem, informujte nás o této skutečnosti prosím co nejdříve. Vaše objednávka tak nebude blokovat zboží pro ostatní zákazníky, kteří o ně zájem mají. Odstoupení od smlouvy neznamená nepřevzetí odeslané zásilky. V případě nepřevzetí, již odeslané zásilky, máme právo požadovat úhradu zbytečně vynaložených nákladů tj. dopravné a balné 100kč.
Prodej a platba zboží
Prodejce je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu. Kupující se stává majitelem zboží po uhrazení daňového dokladu.
Platbu je možné uskutečnit:
- Platba dobírkou: nejčastěji používaný způsob platby při doručení přepravní společnosti. V tomto případě obdržíte potvrzení převzetí hotovosti od pracovníka této společnosti. Daňový doklad bude přibalen v zásilce.
- Platba bankovním převodem z účtu: expedování zásilku bude provedeno až po připsání celé částky na náš bankovní účet. Pro urychlení expedice zásilky nám můžete na email zaslat potvrzení o platbě.
Číslo účtu: 2701932889/2010 jako variabilní symbol zákazník uvede číslo objednávky.
- Rychlá online platba: je bezpečná platba a potvrzení o zaplacení příjde zákazníkovi i prodejci do pár vteřin po provedení. Zboží se tak dá ihned expedovat.
Pro přepravu zboží používáme společnosti Česká pošta, Zasilkovna a PPL.
Typ zásilky |
Platba na účet |
Dobírka |
Nákup nad 2000,- Kč |
Do 5kg
|
89,- Kč |
104,- Kč |
ZDARMA |
Od 5kg do 10kg
|
109,- kč |
124,- kč |
ZDARMA |
|
119,- Kč |
149,- Kč |
ZDARMA |
|
109,- Kč |
139,- Kč |
ZDARMA |
|
69,- Kč |
85, Kč |
ZDARMA |
|
169,- Kč |
199,- Kč |
ZDARMA nad 3.000,-kč |
Slovenská republika
|
290,- Kč |
320,- Kč |
ZDARMA nad 4.000,-kc |
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká po potvrzení objednávky.
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (v našem případě při nákupu v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Při rozhodnutí o odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, platí tyto podmínky:
- Kontaktuje nás telefonicky nebo emailem o tom, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo faktury se jménem a příjmením a domluvíme se na dalším postupu.
- Ke zboží je potřeba doložit originální doklad o koupi.
- Zboží musí být nerozbaleno v nepoškozeném obalu, nesmí být znečištěno a musí být kompletní bez známek užívání a v originálním obalu.
- Zboží pošlete zpět do 14-ti dnů na uvedenou adresu: Spice&Cook s.r.o., Hájov 75, Příbor, 74258.
- Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za ztrátu zboží během přepravy. Zboží neposílejte na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato.
- Zboží musí obsahovat průvodní dopis s Vaším jménem a příjmením, telefonním číslem, emailem a číslem Vašeho bankovního účtu, na který Vám odešleme hotovost za vrácené zboží.
Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi účtovány dle zákona všechny skutečné vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu apod.) a v případě, že vyžadujete vrácení hotovosti složenkou, také sazba dle ceníku České pošty. V případě vrácení peněz převodem na Váš bankovní účet není účtován žádný poplatek.
Tento nárok na vrácení zboží bez udání důvodu zaniká, pokud bylo zboží upravováno podle přání zákazníka.
Zákazník hradí veškeré náklady na dopravu zpět prodávajícímu.
Při splnění všech uvedených podmínek pro vrácení zboží bude hotovost odeslána složenkou nebo bankovním převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14-ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího s výše uvedenými podmínkami se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího.
Stornování objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazujeme si právo na stornování objednávky nebo její části v případě, že se zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazně změnila cena od dodavatele tohoto zboží nebo je Vámi vybrané zboží dlouhodobě nedostupné u našeho dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete ihned informování o této situaci za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatil cenu za toto zboží, bude Vám tato částka vrácena zpět a to v nejkratším možném termínu.
Stornování objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu před závazným potvrzením objednávky. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené dodací podmínky. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo úhrady škody, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.
Reklamační řád
- Pokud se rozhodnete reklamovat zboží zakoupené u nás kontaktuje nás na uvedeném telefonním čísle +420 737 080 780 nebo emailem (musíte uvést vaše jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, email a název reklamovaného zboží) a dohodneme se na dalším postupu.
- Za situace kdy je zboží odesíláno kupujícím zpět prodávajícímu z důvodu reklamace, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránicího obalového materiálu vyhovujícímu nároku přepravy daného zboží a označí zásilku danými symboly.
- Náklady na zaslání zboží hradí zákazník. Odeslané zboží posílejte doporučeně a pojištěné (neručíme za ztrátu zásilky během přepravy). Neposílejte na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato.
- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Po uplynutí této doby se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou závadu.
- Prodávající po řádném opravení zboží, vyzve kupujícího k vyzvednutí zboží nebo zašle zpět kupujícímu přepravní společností.
- Nárok na uplatnění reklamace nevzniká v případě neodborné montáže nebo neodborném uvedení zboží do provozu, při neodborném zacházením se zbožím a při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci. Reklamace dále nevzniká, pokud je zboží mechanicky poškozeno spotřebitelem.
- Pokud byla reklamace neoprávněná ( viz předcházející bod), účtuje prodávající kupujícímu náklady na dopravu.
Ochrana osobních údajů
Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.
- Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").
- Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
- Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.
- Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
- Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
- V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.
- Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.
- Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci GDPR uvedené na webové stránce.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele."
Závěrečná ustanovení
Kupující souhlasí s obchodními podmínkami při závazném potvrzení objednávky. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi Spice&Cook s.r.o. a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická i právnická osoba. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby, obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem a obchodní politice si vyhrazujeme právo obchodní podmínky měnit. Každý kupující je povinen seznámit se s obchodními podmínkami před zahájením nákupu.
Příjemný nákup Vám přeje tým Spice&Cook :-)